tiistai 2. helmikuuta 2010

Kauan eläköön kalaöljy - entisen kasvissyöjän tunnustuksia

Olen nyt viikon verran vetänyt Urbaanin orangin suosittelemia kalaöljykapseleita. Johtuuko sitten niistä vai mistä, mutta fiilis on mahtava! Olen viimeiset neljä päivää pursunnut energiaa. Koko ajan tekee mieli jumpata! (Hyvän fiiliksen huomaa myös näköjään siitä, että jokainen lause tulee päätettyä huutomerkkiin) Tänään kun ei ollut mahdollista harrastaa liikuntaa ennen töitä eikä töiden jälkeen, päätin mennä kuntosalille ruokatunnilla. Tuskin jää ainoaksi kerraksi, sillä olin ainoa ihminen koko salilla ja energiaa oli lopputyöpäiväksi vaikka muille jakaa.

Primal Body - Primal Mind -kirja on myös saanut tällaisen paatuneen kasvissyöjän (12 vuotta ilman lihaa) ymmärtämään, että ihmistä ei ole tarkoitettu elämään kasvisruokavaliolla. Olen aikaisemmin pitänyt muisti-, hormoni- ja muita ongelmiani jotenkin kroppani vikana, mutta nyt ymmärrän, että eihän se kroppa skulaa, jollei sille anna rakennusaineita millä hommaa voi pyörittää.

Tiedä sitten johtuuko energiaburstini kalaöljystä vai syömästäni hirvenlihasta, mutta se on päivän selvää, että nyt saan ravinnosta jotakin sellaista, mistä minulla on aikaisemmin ollut puute.

1 kommentti:

  1. Oho, tää hirvenliha tuli niin sanotusti puun takaa.
    Mutta eihän liha edelleenkään ole "pakollista", jos on muuten tarkka ravintoaineista? Uskon että energiapaukkusi on lähinnä psykosomaattinen laadultaan!?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...