torstai 24. marraskuuta 2011

Blogiuutuuksia ja uusi blogi

Vietin vielä tänään rokulipäivää kotona. Sen sijaan, että olisin jatkanut katsomalla Canal+:n huonoja leffoja, sain Lauralta jonkinlaisen innostuksen kipinän ja pistin töpinäksi.

Toteutin pari jo jonkin aikaa kytenyttä blogiajatusta. Ensinnäkin päätin alkaa julkaisemana tätä blogia omalla nimelläni ja kuvallani. Loin myös sivun, jossa kerrotaan tämän blogin tarinasta ja omasta terveys- ja liikuntahistoriastani. Heitän nyt maailman hyväntahtoisille energioille toiveen, että tätä kautta voisin joskus löytää itselleni uuden työpaikan.  

*Swuush!*

Perustin myös muotiblogin.

Nuoruusvuosina käytin kaikki rahani vaatteisiin ja olen ihan varma, että jos silloin olisi ollut muotiblogeja, niin olisin ehdottomasti sellaista pitänyt. Viime viikonloppuna kirpputorilla vaatteeni saivat sen verran kehuja, että tajusin, että voihan sitä muotiblogia pitää vieläkin. Ekohippi minussa vastustaa kulutuksen lisäämistä, mutta toisaalta muotiblogit ovat tapa näyttää, miten jo olemassa olevia vaatteita voi käyttää eri tavoin. Vahvuuteni ei kuitenkaan ole stailauksessa, vaan yksittäisten ihanuuksien löytämisessä. Nykyään noiden ihanuuksien painopiste on ehdottomasti laadukkaissa materiaaleissa. Vaatteiden pitää kestää aikaa ja käyttöä.

3 kommenttia:

  1. Jee, naama esiin! :D Heheh, mä olen sitä mieltä, että jos ei uskalla sanoa ajatuksiaan ääneen, niin kuinka uskaltaa toteuttaa unelmansa? Tai kuinka maailma koskaan muuttuu, jos ei avaa suutaan? :D

    VastaaPoista
  2. ihana ihana tarina! mä aina luulin että sä oot kokonaan islantilainen, ja olin vaikuttunut sun suomen kielen taidoista. :D

    VastaaPoista
  3. Pitää varmaan tehdä enemmän kirjoitusvirheitä, niin voitte edelleen pitää mua islantilaisena! ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...