sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Hämmentyneenä uuden edessä

Ehkä vuoden alussa pitäisi puhkua uutta intoa, mutta minä olen jotenkin hiljentynyt sisäänpäin.

Vuoden viimeisen viikon olin lomalla, mutta viikko oli silti yhtä hulinaa ja mentiin kaupungista toiseen. Uudenvuodenaatto tuli jotenkin yllätyksenä enkä ehtinyt valmistella suuria lupauksia vuodelle 2012. Lupaukseni ehkä onkin, että ei enää mitään lupauksia. Haluan vain olla ja nauttia.

Töitä tulee tehtyä joka tapauksessa, ja opiskelut etenevät omalla painollaan. Luultavasti saan toiset kandin paperit käteen tämän vuoden aikana. Työ- ja opiskelutavoitteita ei tarvitse erikseen uudenvuodenlupauksilla itselleen varmistella.

Uudenvuodenlupaukset liittyvätkin useimmiten liikuntaan, ravintoon ja ulkonäköön. Jotenkin olen siinä pisteessä, että en enää välittäisi näistä asioista stressata. Joo, ruokavalion paleoaste laski kuin lehmän häntä mitä pidemmälle vuotta 2011 mentiin. Hyvää salitreeniä ylläpidin kuitenkin läpi koko vuoden, ja siihen olen tyytyväinen. Vuonna 2011 en myöskään antanut pelkojeni estää minua puuhailemasta uusia asioita. Kokeilin jääkiipeilyä, jalkapalloa, reggaetonia, kuubalaista afrotanssia ja vesijuoksua. Olen saavutuksiini tyytyväinen.

Mitä uutta tuo mukanaan vuosi 2012? Varmasti vaikka mitä! Aion olla avoimin mielin ja avoimin silmin. Otan vastaan sen, mitä eteen tulee. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole maailmanloppu!

Hip ja hei uudelle vuodelle!

1 kommentti:

  1. Onpa ihana ja energiaa pursuava ainakin tuo kuva!

    Minusta ei paljon parempaa lupausta voi olla kuin se, että lupaa elää ja nauttia elämästä joka solullaan :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...