perjantai 27. heinäkuuta 2012

Taydellinen, alaston suklaapatukka

Tänään näin työmatkalla maassa suklaapatukan käärepaperin ja luulin sitä pikkulinnuksi. Minusta siinä oli jotain runollista. Olisi kai pitänyt kirjoittaa se Facebook-statukseen. Sen sijaan kirjoitinkin sen tänne blogiin, heh.

Nyt seuraa suklaapatukkasuositus (tätä patukkaa en erehdy luulemaan pikkulinnuksi):

jos haluat syödä sokerittoman suklaapatukan, syö Nakd-merkin Cocoa Mint -patukka.



Patukka painaa 35 grammaa ja sisältää:
- taatelia 48 %
- cashewta 29 %
- rusinoita 17 %
- kaakaota 6 %
- luontaista minttu- ja suklaa-aromia

Ja se maistuu Pätkikseltä! Nakd-merkillä on muitakin suklaisia patukoita, mutta niitä en ole testannut. Tätä suosittelen kyllä lämpimästi!

Nakd-merkkiä myy ainakin FitnessFirst-verkkokauppa ja Punnitse ja Säästä. Oman patukkani taisin ostaa jostakin tamperelaisesta ekoliikkeestä, jossa vierailin jokin aika sitten.

Huom! Tämä ei ole sponsoroitu mainos, sillä minua ei sponsoroi kukaan (nyyh)!

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tuo minttusuklaa Nakd oli ihan järkyttävä limainen saippuanpala, joka lensi roskiin. Ja mä siis yleensä rakastan minttusuklaata! Jännä juttu.

    VastaaPoista
  2. Voi ei! Pahoittelut, jos ostit mun suosituksesta! Makuasioille ei voi mitään. Ehkä mä olen liian vieraantunut Pätkiksistä :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...